Звіт Реалізація напрямів роботи Психологічної служби. Частина 2 |
|
|
Автор: Дорожко І. І.
|
09.10.2013 |

Перш за все, Психологічна служба приділяє увагу такому напряму, як психодіагностика, яка проводиться у зазначені строки затвердженим наказом ректора. Разом із студентами-практикантами факультету психології та соціології ми постійно і своєчасно працюємо із студентами з 1 по 4 курси. - 1 курс методика «Самооцінка адаптивності» - 2 курс методика «Визначення домінуючого типу сприймання за роботою провідних аналізаторів» (додаткові питання: друга вища освіта в університеті, паралельне навчання на заочному відділенні, ІПО) - 3 курс методика «Діагностика учбової мотивації студентів» - 4 курс методика «Мотивація навчання у вузі» - Діяльність куратора в умовах кредитно-модульної системи

Головне завдання психологічної служби полягає у підвищенні психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу, гуманізації стосунків у студентських і викладацьких колективах; у забезпеченні умов для повноцінного особистісного й інтелектуального розвитку студентів, формуванню у них мотивації до навчання. Окремо хочу зупинитись на спільному проекті «Діяльність куратора в умовах кредитно-модульної системи», який передбачає скоординовану роботу студентського самоврядування, психологічної служби і факультету психології та соціології. У форматі проекту заплановано анкетування заступників деканів і кураторів, з метою узгодження дій подальшої роботи. Слід зазначити, що на кожному факультеті є окремі папки Психологічної служби, в яких поповнюється банк психодіагностичних методик і матеріали для проведення лекцій і семінарів психологічного характеру, серед них: 1. Методика «Оцінка професійних типів особистості» (визначення психологічних типів і їх взаємодія у групі). 2. Правила і культура поведінки у ХНПУ ім.. Г.С. Сковороди 3. Методика «Вивчення особистісної схильності до конфліктної поведінки» Важливим напрямом Психологічної служби є корекційно-розвивальна робота, яка передбачає проведення тренінгів, презентацій та роботу у рамках програми «Рівний-рівному». На рівні МОН України існує програма «Сприяння просвітницькі роботі «рівний рівному» за здоровий спосіб життя: профілактика СНІДу, наркоманії та алкоголізму в студентському середовищі; профілактика порушень соціально-психологічної адаптації студентів до гострого і хронічного стресу».
З метою психологічної просвіти протягом року проведено лекції на тему : «Ставлення студентів до питань формування здорового способу життя та профілактика тютюнопаління». На базі психологічної служби проходять практику студенти факультету психології та слухачі Інституту післядипломної освіти. Протягом навчального року у Психологічній службі проходять практику студенти 3, 4 та 5 курсів факультету психології та соціології. Кількість студентів становить від 159 до 200 осіб щорічно. Протягом п’яти років, практику пройшли приблизно 800 студентів. На початку своєї доповіді, я зробила акцент на тому, що здійснення психологом прогнозування діяльності особистості в тих чи інших умовах є цілком реальним процесом. Одержані дані по факультетах, та по кожній групі окремо ми відправили на електронні адреси факультетів, для використання одержаних даних, щодо проведеної роботи. Дослідження «Визначення домінуючого типу сприймання у студентів за роботою провідних аналізаторів» на 2 курсі: - аудіали – 42,5% (слух) - візуали – 36,7% - кінестетики – 46,9 (дотик, смак, нюх) У 2011-2012 н.р. – домінували аудіали, у 2012-2013 н.р. – кінестетики. |
Останнє оновлення ( 09.01.2015 )
|