ДІТИ ІНДИГО – ДІТИ НОВОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ |
Автор: Дорожко І. І. | |
14.04.2011 | |
Діти Індиго - діти нової цивілізації, що якісно відрізняються своєю поведінкою та психологічними характеристиками від прийнятих раніше норм. Поняттю «Діти Індиго» світ зобов'язаний американці, практичному психологові Ненсі Енн Тепп, яка ще в 1982 році заявила, що «вона бачить, що у все більшої кількості дітей аура не такого кольору, як була раніше, а синьо-фіолетова, індигового кольору». Ця відмінність виявилася радикальною - діти володіли іншими психологічними характеристиками, ніж їх однолітки. Дітям Індиго властиві: незвичайне самоусвідомлення з юного віку, крайня цілеспрямованість і наполегливість в отриманні бажаного; сильно розвинена інтуїція; підвищене відчуття власної значущості і самоцінності; категоричне неприйняття догм і застарілих систем освіти; гіперчутливість до фальші, нещирості і негативу; гіперактивність, синдром дефіциту уваги, високий ступінь концентрації психічної енергії; погана адаптація у суспільстві; володіють вельми стійкими філософськими переконаннями щодо життя; незвичайна обдарованість; вони здаються асоціальними, якщо не знаходяться серед подібних собі, часто замикаються у собі. У цьому сенсі школа соціально дуже важка для них. Вони абсолютно не підкоряються дисципліні страху; вік не є для них авторитетом - їх пошану заслуговують реальні знання і поведінка людини; вони не виносять тиску, не визнають авторитетів. Діти Нового Покоління поводяться незвично для дорослих. Така поведінка нерідко сприймається як проблемна. Психіатри все частіше ставлять їм діагноз ММД, СДУ, СДУГ, аутизм. Педагоги вважають їх некерованими. Що ж стоїть за приходом нового дивовижного покоління? Як поводитися з такими дітьми? Найважливіше - дати вихід їх знанням: дозволити їм говорити і уважно їх слухати. Дозволити Індиго говорити і жити відповідно до того, що вони говорять, їх бачення світу відрізняється від загальноприйнятого, що спочатку це здається складним. А. Павлюк наук. кер. І.І. Дорожко |
|
Останнє оновлення ( 09.01.2015 ) |
< Попередня | Наступна > |
---|