Соціально-психологічні засади розвитку особистості в освітньому процесі: матеріали доп. вуз. наук.-т |
|
|
Автор: Дорожко І. І.
|
28.04.2020 |
Соціально-психологічні засади розвитку особистості в освітньому процесі: матеріали доп. вуз. наук.-теорет. конф., 09-10 квіт. 2020 р. / за ред. І. І. Дорожко, Ю. Ю. Ходикіна, С. О. Микитюк, О. О. Довженко. Харк. нац. пед. ун-т. Харків: ХНПУ; ХОГОКЗ, 2020. 52 с.
ISBN: 978-617-7089-08-6
doi: 10.26697/9786177089086.2020
BIC JNAM
BISAC EDU009000

Конференція присвячена актуальним проблемам психології та педагогіки. До збірника увійшли доповіді (студентів, аспірантів, учителів шкіл, викладачів) з науково-теоретичних питань у галузі психології та педагогіки, які подано до участі у Вузівській науково-теоретичній конференції 09-10 квітня 2020 р. ЗМІСТ Передмова. Кафедра філософсько-психологічної антропології Авраменко К. С. Особливості академічної прокрастинації студентів Балюк О. М. Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів як психолого-педагогічна проблема Балюк О. В. Особливості використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови Бондаренко Є. О. Формування комунікативних умінь учнів у процесі вивчення української мови та літератури Воропаєва О. В. Психологічна готовність дитини до навчання в школі Гладченко В. О. Розвиток уваги молодших школярів Гончар Ю. І. Особливості виховання молодших школярів Гуденко К. В. Вплив перфекціонізму на розвиток особистості студентів Дерев’янко Г. О. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутього фахівця з тренінгових психотехнологій Ковальова М. В, Ніколайчук А. О. Навчально-професійна мотивація діяльності студента Куваліна О. В. Уява як засада пізнавальної діяльності особистості Лаврухіна В. В. Особливості міжособистісних взаємовідносин дітей дошкільного віку Лебедєва Н. А. Особливості властивостей лідерів у колективі школярів Левацька А. С. Використання арт-терапії у вихованні та навчанні молодших школярів Лук’яненко М. М. Психологічний розвиток дітей в парадигмі гештальтпсихології Майстрюк І. С. Психологічний аспект педагогічної підтримки учнів у закладах загальної середньої освіти Макаров В. М. Філософсько-психологічні особливості душі у поглядах аристотеля Максимова О. Р. Увага як умова ефективної діяльності Маркелова А. Р. Психологічні особливості прояву тривожності особистості Моргун К. С., Рєва І. М., Скидан Р. Ф. STREM-, STEAM-, STEM-освіта Мринська Д. Ю. Ігрова діяльність у навчальному процесі початкової школи Непран А. Ю. Особливості виховання підлітків Осика С. С. Причини розвитку перфекціонізму у молодших школярів Сереженко Ю .В. Дидактична гра як засіб засвоєння знань дітьми дошкільного віку Сидорова Н. В. Подолання тривожності як соціально-психологична засада розвитку особистості Смолякова М. В. Особливості адаптації дітей до середньої школи Суровцова Є. Р. Роль особистісної та соціально-психологічної готовності дитини у підготовці до школи Хом’як М. Я. Соціально-психологічна профілактика девіантної поведінки учнів Чуркіна В. О. Лідерство як умова формування особистості дошкільника Шевченко І. Д. Соціально-психологічні бар’єри при працевлаштуванні людей з інвалідністю Шульцева Д. А. Пам’ять як умова ефективної діяльності Щербініна В. М. Розвиток творчої уяви у студентському віці Яблучанська К. М. Психологічі особливості готовності дитини до навчання Яценко В. В. Що таке булінг? Список учасників конференції Інформаційний лист конференції |
Останнє оновлення ( 28.04.2020 )
|